Incendiile tot mai dese cauzate de defectiuni ale retelei electrice repun in discutie, poate mai serios ca niciodata, problema sigurantei si calitatii muncii efectuate de firmele sau electricienii autorizati. Dar cum sa gasesti un astfel de specialist de inceredere?! Oferta internauta este extrem de bogata. Sintagma „electrician autorizat bucuresti” va returna zeci de mii de rezultate. Oferta este deci extrem de generoasa. Acum, majoritatea rezultatelor oferite de Google sunt simple pagini de prezentare, extrem de simpliste si chiar naive. Chiar daca nu este un domeniu de mare intindere intelectuala, si acest gen de afacere se expune aceluiasi set de reguli ale publicitatii. Insa, in acest domeniu nu exista public tinta. Toti bucurestenii au potenÅ£ial nevoie de un electrician autorizat. Alegerea acestuia se face fie pe baza de referinte (unde cunoscutii au rol de difuzor), fie, mai nou, apelându-se la aceasta inepuizabila resursa de informatie care este internetul. De cele mai multe ori singurul criteriu functional pentru alegerea unui electrician autorizat este pozitia site-ului de prezentare din lista rezultatelor oferite de Google. 84% din cautatorii pe Google nu trec niciodata de pagina a doua de rezultate iar 65% nu dau niciodata clic pe rezultatele platite sau sponsorizate.
Dar, din pacate, prea putini din cei care apeleaza la aceasta forma de publicitate sunt vizionari pana la capat. Veti observa acelasi mod monoton de dispunere a informatiei, aceiasi lipsa de imaginatie in alegerea culorilor si elementelor grafice si, pana la urma, impactul va fi acelasi. Adica inexistent. Lipsa atractivitatii va fi totusi compensata cu varf si indesat de locul fruntas ocupat in lista amintita. Si totusi, cum este posibil ca un site lipsit de orice valoare de prezentare sa fie totusi in topul cautarilor? Ei bine, niciun electrician autorizat nu isi pune problema ca trebuie sa urmareasca tehnici specifice pentru propulsarea site-ului de prezentare in varful rezultatelor. In definitiv nu are chiar multe de facut pentru a-si imbunatati pozitia site-ului.
In primul rand va trebui sa isi aleaga cu grija furnizorul, astfel incat serviciul oferit sa fie flexibil si rapid. Apoi site-ul va trebui construit simetric, pornind de la alegerea unui domeniu cat mai relevant. Un domeniu ca electricianbuc.ro, chiar daca din punct de vedere informational pare o alegere corecta, nu poate fi baza unei afaceri de succes. Nu trebuie ignorat modul de formulare si aranjare in pagina a informatiei. Un site care se va rezuma la o singura pagina nu va reprezenta niciodata o oferta credibila, chiar daca are in spate un simplu electrician. Butoanele de efect cu trimitere la oferta propriu-zisa, la tarife, la galeria cu cele mai reprezentative lucrari efectuate nu au voie sa lipseasca. Crearea unui blog de sfaturi si, de ce nu, de coalizare a unei comunitati de clienti sau doar a simplilor simpatizanti nu poate decat sa potenteze site-ul de baza. Apoi parte de feedback este foarte importanta. Multi dintre electricienii autorizati autohtoni se rezuma la simpla rubrica „Contact”. Prezenta rubricilor de comentarii, un mini forum sau chiar chat, dau utilizatorului senzatia ca este mereu in centru atentiei. Bine, aceasta cu conditia ca site-ul sa fie dinamic in permanenta. Informatiile sa fie in permanenta noi, niciun comentariu sau alta forma de feedback neramanand prea mult fara raspuns. Nu e chiar greu nu?
O afacere de succes in era web-ului nu are voie sa ignore mediul virtual. Sau sa il trateze cu superficialitate...
electrician, electrician autorizat
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu