sâmbătă, 17 martie 2012

Pompa submersibila - o necesitate

Dupa ce am fost proprietar de casa peste 35 de ani, am învatat (cu greu), ca daca detii o casa, atunci ai nevoie, de asemenea, sa detii o pompa submersibila de utilitate (de asemenea, mentionata ca o pompa de apa submersibila). Cand am cumparat prima casa a mea, eu marturisesc ca nu am stiut ce este o pompa submersibila de utilitate (si, de asemenea, trebuie sa recunosc ca am fost un elev lent). În cele din urma în final, am "primit" inteligent". Acum, cred ca o pompa submersibila de utilitate este aproape la fel de esentiala pentru un proprietar de casa ca un aspirator sau un furtun de gradina.

 

pompa submersibila de utilitate este o pompa de apa mica la care se poate atasa un furtun (de exemplu, furtun de gradina), se pune în apa în picioare (de exemplu, un subsol inundat sau garaj, un bazin de înot, o cada fierbinte), într-o mufa priza electrica, si va pompa apa pentru oriunde v-ati stabilit furtunul (de exemplu, curtea ta, un canal, un canal de scurgere, un sant de drenaj, etc).

 

Dupa cum puteti vedea, nu este aproape nimic greu in a folosi o pompa de utilitate. Se poate însuruba pe un furtun de gradina si se poate conecta cu un cablu electric, atunci puteti utiliza un utilitar de experienta.

 

 

In anii mei de experienta in a face scurgeri cu tevi si probleme de drenaj sunt cei ce m-au condus la a realiza ca pot face economie de timp, de bani si ar trebui sa adaug, probabil, functia de "rezerva" a sistemului central de alimentare cu apa, valoarea de a avea propria pompa de utilitate.

Am un dig peste drum de casa si de la conducta mea de scurgere în prima casa am învatat repede ca un instalator nu poate face nimic pâna când apa nu este pompata de sub casa.

 

În acest moment, aveti doua optiuni: puteti plati un instalator (si credeti-ma va costa mai mult decât va asteptati), sau puteti face singur. Daca alegeti sa faceti singur, aveti trei optiuni de baza:

(1) scoate apa cu mana (de asemenea cunoscut sub numele de metoda de cupa) - un mod foarte murdar si istovitor pe care l-am facut în mai multe rânduri

(2) ajunge la dvs. o masina de inchirieri pompe submersibile de apa industriale de calitate dintr-un magazin specializat, sau compania de închiriere de echipament si apoi sa se întoarca atunci când ati terminat - o metoda ce am folosit, de asemenea, în mai multe rânduri

(3) utilizati propria pompa submersibila de utilitate pentru a scoate apa - metoda inteligenta pe care am învatat-o în sfârsit. Crede-ma, în termeni de timp si de cost nu exista nici o comparatie - optiunea cu ajutorul pompei de utilitate proprii câstiga detasat.

Si ceea ce este cu adevarat surprinzator pentru mine a fost ca este mult mai usoara de realizat - chiar decât optiunea # 2, deoarece nu trebuie sa meargeti sa ridicati si sa depuneti pompa de închiriat si furtunul, de curatat pompa si furtunul dup folosire, si de platit chiria.

 


hidrofor, pompa submersibila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu